איך את כל כך יפה ואת לבד פרק 2

ט.מ., כמו צעירים רבים בגילה, אפשרה לעצמה "לזרום" משך חודשים ארוכים, בתקווה למצוא בכל זאת את אותו מישהו עמו תוכל ליצור קשר אמיתי. התוצאה: שניים-שלושה קשרים אשר החזיקו מעמד שבוע עד עשרה ימים, ועוד שורה של סטוצים חד-פעמיים.

היא הודתה בגילוי-לב: " אין לי בעיה במין ועם חופש מיני, ואם אני נדלקת על מישהו אין לי בעיה גם להתחיל איתו, אבל את האמת – לא פעם הייתי מתעוררת למחרת בבוקר ונגעלת מעצמי. הרגשתי כמו בהמה שסיפקה את היצרים שלה".

האכזבה והתסכול, שהיו מנת חלקה של ט.מ. מהגברים שפגשה באתרי הבילוי, הביאו אותה להיענות לחיזוריו של אחד מעמיתיה לעבודה, גבר נשוי ואב לשני ילדים. לדבריה, היא לא הייתה מאוהבת בגבר, והייתה מודעת לכך לאורך השנה ומחצה בה נפגשו, כי אין לקשר הזה כל סיכוי להתפתח מעבר לשתיים-שלוש פגישות חפוזות משהו – לעיתים בשעות הערב, אך לרוב במהלך יום העבודה.

ט.מ. הסבירה: "הוא נראה טוב, הוא היה מאוד אינטליגנטי, והחשוב אולי יותר מכל מבחינתי – הוא אהב אותי. אמרתי לעצמי, שאני לפחות עם מישהו שרוצה אותי מבחינה רגשית ולא רואה בי אובייקט מיני בלבד. וכיוון שלא הייתי מוכנה להישאר תקועה בבית ולהמתין עד שיוכל להתחמק מאשתו, הצבתי לו תנאי – שאוכל במקביל גם לצאת, לבלות ולהכיר אנשים".

לאחר כשנה ומחצה החליטה ט.מ. לנתק הקשר עם מאהבה הנשוי, כיוון שהיא חשה, כך לדבריה, שהיא נקשרת אליו יותר ויותר, מה שמונע בעדה סיכוי לפתח קשרים עם גברים אחרים. ואכן, כמה חודשים לאחר ניתוק הקשר, היא הכירה, במסגרת עבודתה, גבר בן גילה, גרוש טרי, אשר התגורר באילת.

למרות שכבר באחת הפגישות הראשונות ביניהם הבהיר לה הגבר כי אין לו כל כוונה בטווח הקרוב להינשא בשנית, נענתה לחיזוריו האינטנסיביים ולתשומת הלב הגדולה שהרעיף עליה. הקשר בין השניים קיבל דפוסים קבועים. מעבר לשיחות הטלפון היומיומיות, הרבו השניים לעשות על הקו תל-אביב-אילת.

ט.מ.: "זה לא שהייתי מוטרפת עליו, אבל זה התאים לי וגם היה לי טוב איתו. יום-יומיים בשבוע הוא היה בתל-אביב, ומפעם לפעם, בסופי שבוע, הייתי יורדת לאילת. הוא התייחס אלי כאל מלכה והרעיף עלי מתנות על ימין ועל שמאל. אשקר אם אגיד שלא תליתי תקוות שהקשר הזה יתפתח מעבר לרומן. הוא נתן לי להבין שהוא אוהב אותי, שאני חשובה לו ושטוב לו איתי, מה עוד שהוא אפילו הכיר לי את הוריו ואת שני ילדיו מנישואיו הראשונים".

המציאות טפחה על פניה של ט.מ. לאחר כשלושה חודשים. אחד מידידיה, שהגיע באחד מסופי השבוע לנופש בעיר הקייט הדרומית, פגש באחד המועדונים בעיר בידידה עמה יצא בעבר, שהייתה בחברתו של גבר נאה. מהשיחה שהתגלגלה סביב השולחן למד ידידה של ט.מ. פרטים אודות בן זוגה של ידידתו בעבר, ונורה אדומה נדלקה בראשו.

ט.מ. חייכה במבוכה: "בקיצור, במקביל לקשר שהיה לו איתי, הוא חגג, ככל הנראה, עם כל מי שרק נקרתה בדרכו, תוך שהוא מעניק לכל אחת ואחת את כל תשומת הלב שבעולם. כמובן שניתקתי מיידית את הקשר איתו, אבל כעבור מספר חודשים הזדמן לנו להיתקל אחד בשני. הוא אמר לי בצורה הכי גלויה ובוטה שרק אפשר: "התחתנתי בגיל 24 ולא הספקתי להנות בכלל מהחיים. כל השנים השקעתי באשתי, בילדיי, בעבודה שלי. עכשיו, לאחר שהשתחררתי מהנישואין אני רוצה לעשות משהו בשבילי. וקודם כל – להשלים את מה שהחסרתי". לא היה אפילו טעם לבקר אותו על התנהגותו. פשוט קמתי ועזבתי את המקום".