המפתח לזוגיות מושלמת

הלנה עם-רם, השדכנית בעלת המוניטין הבינלואומי מגלה בספר זה את סודותיה המקצועיים. עד כה סייעה הלנה לאלפי לקוחות שפנו כדי להנות משירותיה ואשר בעקבות כך מצאו את אושרם. כעת תוכלו גם אתם להינות מן ההצלחה המקצועית ומנסיונה הרב שמפורט בספר זה. הלנה מאמינה בכל ליבה שכל איש ואישה ראויים ואף יכולים למצוא אהבה, להינשא ולקיים חיי נישואין מאושרים וממושכים. הלנה עם-רם החלה לעסוק במקצוע השידוכים בשנת 1968, כששידכה זה לזה רווקים ורווקות מחוג מכריה. הלנה מקדישה את זמנה בהענקת הידע הרב שצברה בתחום הזוגיות לציבור גולשי המסלול "הלנה לזוגיות ונישואין" שבאתר אישית ובאמצעות רשת המתאמות המוסמכות מטעמה. הידע הרב שצברה הלנה בשנות עיסוקיה כשדכנית מתבטא היטב בספר זה הכולל הכוונה מפורטת בנושא זוגיות, ידע שבו תוכלו להיעזר גם בעודכם צופים ועושים שימוש בתוצאות החיפוש לבני/בנות זוג ברשת, ובאתרי ההיכרויות השונים. אם עייפתם משיטוטים חסרי-תועלת במסיבות של פנויים פנויות ואם נמאסו עליכם הפגישות העיוורות שאינן מעלות דבר מלבד אכזבות, ואם לא נותר בכם הכח להתקע בבדידותכם- להלנה יש בספר זה חדשות עבורכם. כל מה שנדרש מכם, מציעה הלנה, הוא להקשיב לעצותיה המפורטות בספר זה ואולי תהיה זו עבורכם תחילתה של אהבה.

תחילתה של אהבה

האם הינך אחד ממליוני האנשים הבודדים המשתוקקים להנשא? האם הלימודים, הקריירה, העבודה, העסיקו אותך עד כדי כך ששכחת לדאוג לעצמך, ועכשיו נדמה לך שאיחרת את הרכבת? האם ברצונך סוף-סוף להכיר מישהו, והפעם ללכת עם זה באמת וברצינות? האם ברצונך לא רק להכיר מישהו, אלא גם להנשא ולבנות חיי נישואין טובים ומאושרים?

Have I Got A Match For You

ספרה בשפה האנגלית של הלנה עם-רם ובתרגום חופשי לשפה העברית : "יש לי שידוך עבורך" הלנה עמרם השדכנית המצליחה ביותר בעולם מספרת לך: כיצד לפגוש ולהנשא לאיש או אשת חלומותיך?